imieniny: Eustachego, Mariki, Mirelli
Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym /tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 506/ oraz § 12 ust. 1 i 2, § 16 ust. 1 Załącznika Nr 4 do Statutu Gminy Jedlicze – Regulamin Rady Miejskiej w Jedliczu – zwołuje się XIII sesję zwyczajną RADY MIEJSKIEJ w JEDLICZU na dzień 11 lipca 2019 r. na godz. 10:00 w sali narad Urzędu Gminy przy ul. Rynek 5, z następującym porządkiem obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Stwierdzenie prawomocności obrad i przyjęcie porządku obrad sesji.
3. Powołanie Komisji Uchwał i Wniosków.
4. Zatwierdzenie protokołu Nr IX/2019 z sesji Rady Miejskiej w Jedliczu z dnia 30 kwietnia 2019 r.
5. Zatwierdzenie protokołu Nr X/2019 z sesji Rady Miejskiej w Jedliczu z dnia 10 maja 2019 r.
6. Informacja z działalności JPGKiM Sp. z o.o. – funkcjonowanie oczyszczalni ścieków i wodociągów, gospodarka odpadami.
7. Przyjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy na okres 10 lat.
8. Przyjęcie uchwały w sprawie trybu prac nad projektem uchwały budżetowej Gminy Jedlicze.
9. Przyjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Gminy Jedlicze na 2019 rok.
10. Przyjęcie uchwały w sprawie powołania zespołu opiniującego kandydatów na ławników.
11. Przyjęcie uchwały w sprawie ustalenia planu sieci publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Jedlicze oraz określenia granic obwodów publicznych szkół podstawowych, od 1 września 2019 roku.
12. Przyjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Lokalnego Programu Wspierania Edukacji Uzdolnionych Dzieci i Młodzieży uczęszczających do szkół, dla których organem prowadzącym jest Gmina Jedlicze.
13. Przyjęcie uchwały w sprawie Regulaminu Lokalnego Programu Wspierania Edukacji Uzdolnionych Dzieci i Młodzieży uczęszczających do szkół, dla których organem prowadzącym jest gmina Jedlicze.
14. Przyjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XLII/242/2012 Rady Miejskiej w Jedliczu z dnia 30 listopada 2012 r. w sprawie wyboru metody ustalania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia stawki takiej opłaty.
15. Informacja Burmistrza z działalności za okres od ostatniej sesji Rady.
16. Interpelacje i zapytania radnych /w formie pisemnej/.
17. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
18. Wolne wnioski.
19. Przedstawienie protokołu Komisji Uchwał i Wniosków.
20. Zakończenie sesji.